زمانی که سرتان را بالا می برید و به آسمان نگاه می کنید، امکان ندارد بوم تاور کرین هایی که افق های شهری را احاطه کرده اند به چشمتان نخورد. افق شهرهای آمریکای شمالی هم با تاور کرین هایی که به سختی مشغول کار در پروژه های متعدد هستند تزئین شده اند.
ACTTTowerCrane50 سالیانه مربوط به مجله امریکن کرین و ترانسپورت که شامل 23 شرکت می شود، دقیقا 158 واحد از سال 2017 و به اندازه 300 واحد از سال 2016 تا به حال رشد یافته است.
تغییرات قابل توجهی امسال در ACTTowerCrane50 رخ داده اند.
ACTTowerCrane50 در سال های 2016 و 2017 تغییرات قابل توجهی پیدا کرد مخصوصا پس از این که جرثقیل های مکسیم کرین ورکس AmQuip، ت کرین و ا کرین رنتال را به خود جذب کرد. این قضیه بود که باعث شد مکسیم به شماره 2 صعود پیدا کند؛ جایی که به مدت دو سال اخیر در آن قرار داشته است. در سال 2018، جالب توجه ترین تغییر رتبه در تاور کرین های استافورد رخ داد که از رتبه چهاردهم به هفت صعود پیدا کرد. امروز این شرکت 65 تاور کرین دارد و این در مقایسه با 32 واحدی است که در 2017 داشته است.
از سال 2016، تعداد افرادی که توسط ACTTowerCrane50 استخدام شده اند دو هزار و دویست و شش نفر افزایش داشته است. امسال، با نه هزار و دویست و شصت و چهار کارکن، آینده برای صنعت تاور کرین در فضایی که بازار از خود بهبود مداوم نشان می دهد، روشن به نظر می رسد.
نیروی کار مسن و شکاف مهارتی بخش تاور کرین را که از سال گذشته تا به امروز 896 کارمند رشد داشته است تحت تاثیر قرار نمی دهد.
تجهیزات مورو هنوز در لیست عظیمی که شامل ششصد و شصت و شش تاور کرین می شود جایگاه اول خود را حفظ کرده است. در مورو نیز افزایش کوچکی در تعداد واحدها نسبت به سال 2017 با ششصد و پنجاه و هشت واحد به چشم می خورد. تجهیزات مورو رتبه شماره یک را در ACTTowerCrane50 از زمان آغاز کارش در سال 2005 حفظ کرده است.
جایگاه دوم باز هم به مکسیم کرین ورکس با سیصد و پنجاه واحد و 33 تاور کرین افزایش از سال 2017 تعلق دارد. به صورت تخمینی برای پنج رتبه اول، رتبه سوم به بیگ کرین اند ریگینگ و رتبه چهارم به آل ارکشن با به ترتیب دویست و ده و نود و چهار تاور کرین تعلق می گیرد. جایگاه شماره پنجم به پی اند جی آرکومت با 93 تاور کرین تعلق دارد. تمامی شرکت هایی که درون این لیست قرار دارند نسبت به همین تاریخ در سال گذشته، تعداد تاور کرین های خود را افزایش داده اند.
از جهت این که کدام جرثقیل ها بیشترین ظرفیت را در این لیست دارد، جی اف لوما در صدر جدول قرار می گیرد. فاوکو M1280D لوما ظرفیتی به اندازه نود و شش تن متریک دارد. تاور کرین های دیگری که ظرفیت بالایی دارند شامل لیبر 710HC-L با ظرفیت شصت و چهار تن متریک، ولف 12508 با ظرفیت 60 تن متریک و ترکس کمدیل CTT721 با ظرفیت 40 تن متریک می شوند.
مجله امریکن کرینز اند ترانسپورت نظرسنجی سالانه ACTTowerCrane50 را در اواخر ژوئن 2018 ارسال کرده است. فرم های نظرسنجی تا تاریخ دوازدهم ژولای زمان داشته اند. اما شما می توانید در هر زمانی از سال فرم نظرسنجی درخواست کنید و آن را نیز ارائه کنید.
امسال تیم ACT تلاشی بیش از پیش انجام داد تا بتواند تعداد شرکت های ACTTowerCrane50 را افزایش دهد. 91 شرکت که از این که تعداد یک یا بیشتر تاور کرین داشتند اطمینان کامل حاصل بود مورد بررسی قرار گرفتند. تنها مشکل این است که بسیاری از این شرکت ها نمی دانند که ارزش پر کردن این فرم های نظرسنجی و ارائه و ثبت اطلاعاتشان چقدر ارزشمند است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/31/رشد+روزافزون+تاور+کرين+ها/


مرجع اطلاعات کرین ,تاور ,acttowercrane50 ,شرکت ,رتبه ,افزایش ,تاور کرین ,تجهیزات مورو ,تعلق دارد ,کرین تعلق ,روزافزون تاور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلبه من و تو بیستمین پرسش مهر sarmagarma مشاوره کنکور معرفی آموزشگاه ها چیلر دستگاه لیزر PunchLabel